fbpx

Vuokra-, toimitus- ja maksuehdot

Näissä ehdoissa kerrotaan Hupa Pulmaseikkailut Oy (Y-tunnus: 3011793-9) vuokraehdot sekä toimitus- ja maksuehdot.

VUOKRAEHDOT

• HupaLaatikko sanalla tarkoitetaan tässä laatikkoa ja kaikkea sen sisältöä, joka toimitetaan vuokrauksen yhteydessä. HupaLaatikon sisällöstä löytyy tarkempi lista laatikon sisältä sekä vuokranantajalta.
• HupaLaatikko ei ole lelu. Vuokraaja sitoutuu huolehtimaan HupaLaatikosta parhaalla mahdollisella tavalla: lasten peliä valvotaan eikä HupaLaatikkoa jätetä lasten leikkeihin pelin jälkeen.
• Vuokraaja vastaa siitä, että HupaLaatikko ei vahingoitu eikä tarvikkeita häviä. Hajonneista tai puuttuvista tarvikkeista peritään tarvikkeen uudelleenostohinta + 10 e hankintakuluina.
• Vuokra-aika sovitaan vuokrauksen yhteydessä sähköpostitse. Vuokra-aika alkaa siitä, kun HupaLaatikosta tulee vuokraajalle kuljetusliikkeen saapumisilmoitus ja loppuu sähköpostitse sovitusti. Vuokranantaja postittaa HupaLaatikon niin, että se saapuu perille viimeistään päivää ennen sovittua tarvetta ja vuokraaja sitoutuu palauttamaan HupaLaatikon kuljetusliikkeelle sovittuna palautuspäivänä.
• Mikäli vuokraaja palauttaa HupaLaatikon myöhässä, vuokranantajalla on oikeus laskuttaa myöhästymismaksua 20 e/päivä vuokraajalta jälkikäteen. Vuokraaja sitoutuu ilmoittamaan viivästyneestä palautuksesta heti sähköpostitse tai tekstiviestillä.

HupaLaatikko -seikkailuun osallistumisesta saa periä lapsilta osallistumismaksun VAIN mikäli siitä on etukäteen vuokranantajan kanssa sovittu.


TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä meihin ennen varauksen tekemistä.

Tilauksen tekeminen

HupaLaatikko varataan sivuilla olevan varausjärjestelmän kautta. Varausjärjestelmä kysyy vuokraajan sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron, vuokra-ajankohdan, vuokrattavat tuotteet ja toimitustavan. Tarkistamme tuotteiden saatavuuden kyseiselle ajankohdalle ja varmistamme varauksen sähköpostitse 1-2 päivän sisällä. Tämän jälkeen vuokraaja käy verkkokaupassa valitsemassa tuotteet, täyttää yhteytiedot ja maksaa vuokrauksen Checkout-maksunvälityspalvelulla. Varatut tuotteet täytyy maksaa viimeistään varausvahvistussähköpostissa ilmoitettuna päivänä, tai muutoin varaus peruuntuu.

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika ja toimitustavat

Varausjärjestelmän kautta tehty varaus käsitellään 1-2 päivässä. Mikäli et saa varausvahvistusta kahden päivän kuluessa, otathan yhteyttä sähköpostilla hupalaatikko@hupa.fi. Kiireellisissä tilanteissa otathan suoraan yhteyttä puhelimitse 050-3404040 /Isa.

POSTITUS

Käytämme lähetyksessä Postin pakettitoimitusta, jossa toimitusaika on 1-2 päivää. Ajoitamme lähetyksen, niin että tällä postitusaikataululla laatikko on perillä lähimmässä Postin toimipaikassa tai Smartpost automaatissa viimeistään (1) päivää ennen varauksessa ilmoitettua tarvetta. Lähetämme myös seurantakoodin paketin seurantaa varten. Suosittelemme seuraamaan paketin etenemistä, jotta ennalta arvaamattomat lähetyksen ongelmat tulevat havaituksi riittävän ajoissa ja vuokraaja pysyy ajantasalla tilauksensa kulusta.

Toimituskulut maksetaan vuokramaksun yhteydessä. Toimituskulu edestakaisin on 15 €. Valittavana on myös Express-toimitus 19 €, jolloin Posti pyrkii toimittamaan paketin seuraavana päivänä toimitusosoitteeseen perille. Mikäli ketään ei ole vastaanottamassa pakettia, paketti ohjataan lähimpään Postin toimipaikkaan (ei automaattiin) noudettavaksi klo 16 jälkeen.

Laatikon palautus: Vuokraaja saa laatikon mukana Postin palautustunnuksemme. Palautustunnus liitetään paketin päälle ja laatikko viedään postiin tai jätetään Smartpost-automaattiin palautettavaksi.

NOUTO

Nouto on ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten noutoajankohta sovitaan varausvahvistuksen jälkeen sähköpostitse. Noutotilauksien maksu tapahtuu verkkokaupan kautta. Nouto- ja palatusosoite on Lohilantie 3 G 11, 37550 Lempäälä


Maksutavat

HupaLaatikko vuokrauksen voi maksaa verkkopankin kautta tai voimme laskuttaa yritysasiakasta sähköpostitse tai verkkolaskulla.

Osa maksutavoista voi edellyttää rekisteröitymistä kolmannen osapuolen asiakasrekisteriin. Ulkopuolisten palveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta sivuilta.

Checkout – maksu verkkopankkipainikkeilla

Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Checkout Finland Oy on nykyään osa OP Ryhmää. Lue tästä Checkoutin maksuehdot.

Valittuasi maksutavan vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi. Maksu suoritetaan ensin Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
Arkisin klo 09 – 16


Vuokrauksen peruuntuminen

Ilmoitathan meille mahdollisimman nopeasti, jos vuokrausaikatauluihin tulee muutos. Siirto toiseen päivään onnistuu yleensä kuluitta, mikäli emme ole ehtineet postittaa pakettia.

Vuokrauksen peruminen:

  1. Jos olet ehtinyt maksaa vuokrauksen, mutta emme ole ehtineet postittaa pakettia, palautamme rahasi takaisin pidättäen hinnasta 3,50 € maksunvälityspalvelun kuluihin.
  2. Jos olemme ehtineet postittaa paketin, palautamme vuokran kokonaissummasta 50 % siinä tapauksessa, että paketti on lähetetty avaamattomana heti takaisin. Olethan meihin aina yhteydessä mahdollisimman pian!

Reklamaatiot

Tarkistamme aina ennen lähetystä HupaLaatikon varusteet: lukot, vihjeet, taskulamput ym. tavarat. Siitäkin huolimatta on mahdollista, että joku osa ei toimi tai jotain on jäänyt puuttumaan. Tarkista siis saapunut HupaLaatikko mahdollisimman pian noudettuasi ja testaa mukana tulleet lukot ja mahdolliset eletroniset välineet. Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille mahdollisimman nopeasti. Joissain tapauksissa ehdimme lähettää korjaavan osan tai miettiä muuta ratkaisua, jotta seikkailu pelastuu.

Mikäli reklamaatiota ei saada yhdessä sovittua molempia osapuolia tyydyttävästi niin olethan yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Toimitusalue

Toimitamme HupaLaatikoita toistaiseksi vain Suomeen. Ota yhteyttä mikäli haluaisit, että laatikko lähetettäisiin muuhun maahan.