9,50 €
Hypätkää sarjakuvamaailmaan mukaan ratkomaan pulmia!
Tohtori Schrödingerin kadonnut kissa on uudenlainen sarjakuvana etenevä pakopeli. Pelin rakenne on helppo:
- Printtaa pelimateriaalit sähköpostin latauslinkistä
- Piilota paperiset vihjeet lapsille etsittäväksi tai tutkikaa vihjeitä pöydän ääressä
- Peli ratkotaan nettiselaimen sivulla animoituja lukkoja avaamalla
Kuvaus
Saat printattavat vihjeet tilausvahvistuksen mukana! Salasanan nettipeliin saat sähköpostitse 24 tunnin sisällä tilauksesta.
ITSE PRINTATTAVAT VIHJEET
Saat pdf-tiedostot saman tien sähköpostiisi. Vaihtoehtoina on mustavalkoiset materiaalit väritysohjein sekä värilliset materiaalit (yksipuoleisia), sekä vihkomuodossa olevat materiaalit.
Yksipuoleiset printtimateriaalit sopivat hyvin piilotettaviksi ja siten etenkin nuorempien alakouluikäisten kanssa pelaamiseen.
Tohtorin muistiinpanovihko sisältää haastavuutta lisääviä extratekstejä. Vihko sopii hyvin pöydän ääressä pelaamiseen ja yli 9-vuotiaille.
NETTIPAKOPELIN OSOITE
Saat sähköpostitse materiaalit, joita tarvitaan pulmien ratkaisuun nettipakopeliä varten. Itse peliin pääset myöhemmin sähköpostitse saapuvalla salasanalla. Nettipakopelin löydät osoitteesta hupagames.com/tohtori.
PELIN VOIMASSAOLOAIKA
Saat salasanan nettipakopeliin 24h sisään tilauksesta, jolla pääset peliin rajoittamattomasti 1 kuukauden ajan tilauksesta. Pystyt siis halutessasi tutustumaan itse peliin etukäteen tai pelauttamaan pelin useampia kertoja. Olethan yhteydessä sähköpostitse (hupalaatikko@hupa.fi), mikäli peli ei tule heti käyttöön ja tarvitset pidemmän voimassaoloajan salasanalle.
Peli löytyy sivulta hupagames.com/tohtori
Pelin järjestäminen eri ikäisille
5-8-vuotiaat: Lapset rakastavat etsimistä, joten panosta siihen. Pelimateriaaliksi sopii parhaiten yksipuoleiset väriprintit. Anna lapsen osallistua taitojen mukaan ratkaisemiseen ja esim. koodien syöttämiseen. Seikkailkaa yhdessä lasta tukien! Blogista Puutalobaby löydät vinkkejä kuinka sovittaa peli nuoremmille lapsille.
8-10-vuotiaat: Toimii parhaiten perhepelinä. Lapset ovat tasavertaisina ratkomassa vanhempien kanssa. Ottakaa tarvittaessa helpottava vinkki! Vihko sopii hyvin pelimateriaaliksi.
10-14-vuotiaat lapset/nuoret voivat kokeilla ratkoa perhepelin lisäksi myös sisarus- tai kaveripelinä. Apuvinkit tarvittaessa aikuiselta auttamaan pelissä eteenpäin.
Pelin voi jakaa myös sukulaisen tai muun tutun aikuisen kanssa videoyhteydellä, mikäli vihjemateriaalin jako onnistuu!
Asiakaspalautteita
”Yleisarvio: Mahtavasti toimi! Lapset 9 ja 10 v ratkaisivat melko itsenäisesti, juuri sopivan haastavia tehtäviä. Mahtavaa, että löydettiin tällainen ohjelmanumero syyslomalle! Lasten mielestä parasta oli keksiä ratkaisuja, ja tietysti etsiä vihjeitä taskulampun valossa. Aikuisen mielestä ihan parasta oli luonnontieteellinen teema ja oikeaa tietoa sisältävät ja monipuoliset materiaalit. Tunnelmaa saatiin pimeydellä, taskulampuilla ja jännällä musiikilla.” – Anna T
”Yleisarvio: Mahtavasti toimi! Seikkailun järjestäminen sujui hienosti. Peli oli hyvin rakennettu ja oli hyvä, että välillä sai kurkistaa myös vihjeitä. En löytänyt mitään puutteita, kaikki toimi loistavasti! Ja onpa mahtavaa, että tällaisia digipeli-vaihtoehtoja on tullut tarjolle!”
”Pelattiin ystäväperheen kanssa ja oli ihanaa. Näitä lisää kiitos.” – Helena
Huomaathan, että digipelin osto antaa sinulla on oikeuden käyttää tätä tuotetta omalla perheellä tai kaverin kanssa jaetussa pelissä. Pelin materiaalien jakaminen muille tai käyttäminen isolla joukolla esim. koulussa tai leirillä vaatii erillisen käyttöluvan. Otathan sellaista varten yhteyttä osoitteeseen: hupalaatikko@hupa.fi
Lisätiedot
Tuote | Printtaan itse, Yksipuoleiset väriprintit, Vihko |
---|